כיום שני השרתים מקבלים אירוח כתורמה מחברת אקטקום. חומרת השרתים עצמם
נתרמה ע"י חברת ליגד (eskimo) ועל ידי חברת IBM לעמותה (beak).

נראה לאנשים כי העבודה שקיבלנו את התרומות הינה ברורה מאליו, ולכן יש הצעה
לשרת שלישי...

חוץ מזה - היום אנחנו לא מרוצים מהשרתים הקיימים שלנו ומחוסר התחזוקה (ואני
אומר זאת בתור מי שכן משקיע זמן בתחזוקה של השרתים), אז איך הוספת שרת
תפתור את הבעיה הזאת?

הכיוון שלי הוא בדיוק הפוך - לרכז הכל בשרת אחד, להשקיע כסף של העמותה
בחומרה שלו (או להעביר את אתרי המראה לאיגוד האינטרנט הישראלי) ולהחליט מי
מתחזק את השרת.

אנחנו משקיעים כל כך הרבה זמן בדיבורים, עד ששום דבר לא נעשה בפועל. כבר לא
חשוב מה יעשה בנושא השרת - העיקר שתתקבל החלטה ודברים יתחילו לזוז.

אנחנו כל כך דואגים לקבל את ההחלטות הנכונות, עד שאינו מקבלים אף החלטה. אז
במה הועלנו?

תפקיד הוועד הוא לקבל החלטות. תנו להם לעשות את העבודה, ותפסיקו להתעכב על
כל עניין או סעיף קטן.

--

Lior Kaplan
[EMAIL PROTECTED]