שלום נדב.

לא, אני בכלל לא מתבלבל. נהפוך הוא.

תאר לך שעמותת רוכבי האופניים היתה מיוצגת על ידי נכים? או שלי"בי היתה מנוהלת על ידי שמאלני? או שיושב ראש עמותת הקוד הפתוח היה עובד במיקרוסופט?

המטרה של העמותה הזו היא לקדם את הקוד הפתוח. זה הכל. מה שאתה חושב כאופן לקדם אותו זו זכותך, ואולי יש ים באנשים שמסכימים איתך. אבל זו רק דיעה. אולי היא נכונה עכשיו, אולי פעם היתה יותר נכונה.

בכל מקרה, אני משער שאפשר להסכים שיש יותר מדרך אחת לקדם את הקוד הפתוח. ואחת הדרכים, זה לנצל את הכלים שאנשי העמותה רוצים לקדם.

עמותת רוכבי האופניים מארגנת טיולים ושדולת הנשים מקדמת חוקים, ועמותת המקור יכולה גם להראות את כוחה לפי האופן שבו היא מיוצגת באינטרנט. לדעתי, כיום הייצוג הוא עלוב. מאידך, הייצוג של הקוד הפתוח עצמו הוא מרשים, אני חושב שזה חבל. כי אפשר היה להכניס עוד אנשים.

כל כך קל להפוך את כל האתרים התומכים בקוד פתוח למפגן עוצמה של הקהילה. מספיק לבצע קישורים ולעטוף את זה יפה. לעמותת רוכבי האופניים יש אתר אחד? כמה אתרים לקידום הקוד הפתוח יש בארץ? כמה קורסים מועברים? כמה פעילות יש? את זה אי אפשר לדעת מהאתר.

פעם מזמן, האתר של המקור היה קידמה טכנולוגית. מאז השתנו הרבה דברים. לדעתי הגיע הזמן לשקף את הדברים באתר של העמותה.

יום טוב.

רם-און.