הרעיון על פניו הוא יפה, רק שאני לא חושב שעל עמותת המקור לספק שירות חינם
ללינוקס.
בשביל זה יש חברות מסחריות שזה תפקידן (ואני מקווה שיהיו יותר).
בעבר פרסמתי בווטסאפ רעיון של הקמת "קבוצת טכנאי לינוקס"
אפשר לעשות דף כזה באתר של המקור של שירותים בתשלום או שלא בתשלום.
כמובן שבמקרה של שירות בתשלום, ענייני הכספים נסגרים בין נותן השירות למקבל
השירות מבלי שלמקור תיהיה יד בזה.

--
אורי עידן

ספרים וסיפורים שכתבתי: http://www.thestories.org