יש כאן שגיאה אחת, תפישתית, שאם נשתחרר ממנה, יהיה לכולנו הרבה יותר קל - אני לא חושב שקהילות הקוד הפתוח צריכות לזייף שום דבר, לא הצלחה ולא התלהבות מהצלחה ("אורגזמה" בלעז). הקוד הפתוח הצליח, מצליח ויצליח. מי שמזייף הצלחה הם אותם ארגונים שבאפשרותם להזרים סכומי עתק לשיווק ומיסוך.

התהלוכה, הכנס או הסטיקר, מה שלא יהיה, צריך להראות את מה שכבר קורה, ולא להתיימר לשום דבר.

אגב, אם כבר תהלוכה - בואו נלך לנמל יפו - הבית הבא <http://cantina.org.il> של כל מה שהוא פרוייקט קוד פתוח בישראל!