On Friday 11 Jun 2010 17:48:19 Shachar Shemesh wrote:

> אני חושש שלא הבנת נכון את תגובתי. לא אמרתי שלא הישגתם משהו ראוי.
>
> אם לקבל את משפטך מהמייל השני, השאלה היא לא אם אנחנו חכמים או צודקים.
> הדבר החכם לעשות הוא לדעת מה צודק לפני שמחליטים על מה מוותרים. לתבוע אתה
> לא יכול, בכל מקרה, מכיוון שאתה לא בעל הזכויות.

לאחרונה היה מקרה בו בית משפט צרפתי פסק על הפרת ה-GPL מצד אחד הלקוחות של הקוד
שלא היה בעל זכויות היוצרים:

http://arstechnica.com/open-source/news/2009/09/big-gpl-copyright-enforcement-
win-in-paris-court-of-appeals.ars

( קישור מקוצר: http://xrl.us/bhoebt )

ואני מאמין שבעל זכויות היוצרים יכול לתת ייפוי כוח למישהו במידה שהוא רוצה לתבוע
מישהו על הפרת רשיון הקוד שלו.

בכבוד רב,

        שלומי פיש