מצטער על התגובה המאוחרת, חזרתי משבועיים של ניתוק מרצון ועכשיו אני עובר על כל ההודעות שהצטברו. שלחתי לאורנג' מכתב רשום עם 60 ש"ח בבקשה / דרישה לקבל העתק של הקוד הפתוח המשמש במוצריהם (דהיינו OpenRG של Jungo). זה היה ב-12/05/2010, ועדיין לא קבלתי את הדיסק. אני אשלח להם תזכורת רשומה אם לא אקבל את הדיסק עד סוף השבוע.

צבי.