> אני לא רוצה להגיע למצב שכל אייפוד, טאבלט או לאפטופ יוסיפו לי בירוקרטיה
> ומיסים לחיים, זה פשוט לא הגיוני.

אני מסכים אתך :-)

לא שאני מתלונן אבל רק כנקודה למחשבה: למה שמשלמי האגרה ישלמו גם על אלו שאינם
מחזיקים במקלט טלוויזיה? אני החלטתי שאני צורך מספיק תוכן דרך המחשב ואינני
מעוניין עוד במקלט ואכן התקשרתי וניתקתי ואני לא משלם יותר אגרה ועם זאת צורך
את התוכן דרך האינטרנט, זה הוגן שאחרים ישלמו עלי?

כאן עולה שאלה שהיא לא ברמת הדיון שלנו אמנם אבל נדרשת: עד כמה באמת נחוץ הערוץ
הראשון והאם אין דרך קצת יותר הגיונית לגייס עבורו תקציבים.
אוסיף ואומר שלי אישית אין טלוויזיה בבית ואני גם לא צורך את התוכן של הערוץ
הראשון בשום צורה (וגם לא תוכן של שום ערוץ אחר לצורך העניין).

> עם זאת, אני לא חושב שזה מה שהמקור צריכה להתעסק איתו, יש מספיק בעיות אחרות.
> אפילו בחוק ההסדרים הספציפי הזה. שינויים בחוקי הקופירייט למשל שצריך לבקש
> ולשנות, עיגון נייטרליות הרשת, תקנים ועוד הרבה.

גם עם זה אני מסכים.

אתם מכירים פעילים אחרים שירימו זעקה ויקדמו צעד שכזה? כי אני לא...
אני לא חושב שזה צריך להיות עיקר עיסוקנו אך בהחלט עלינו לשלב ידיים ואולי גם
לגייס כוחות חיצוניים, האגרה הזאת תקפה עלינו כבעלי מחשבים כמו על בעלי מחשבים
נוספים ברחבי הארץ, המאבק הזה הוא לא רק שלנו אבל אני לא מכיר עוד קבוצה
מאורגנת בארץ שתרים זעקה נגד הדבר הזה...

השאלה היא האם לא כדאי לנקוט בשיטה הפופוליסטית ולקומם את כל העם דרך קבוצות
בפייסבוק ובכך רק לעורר את המחאה במקום להוביל אותה שזה גם די מכובד בעיני.

--
Nadav Har'El                        |     Sunday, Oct 24 2010, 16 Heshvan
5771