אני חייב לציין שהתאווה פה לדם מפתיעה אותי. אף אחד פה לא קדוש, כולנו עצמנו
עין בחיינו ובלענו צפרדע ולא רק לצרכי פרנסה. אז גיליתם שלסטולמן יש סדר
עדיפויות, שהוא לא קדוש ונעלה יותר מאיתנו, שיש לו סתירות ומוזרויות באופי.
וואו. עכשיו גיליתם את זה? האיש אומר את זה בבירור באתר שלו - "אני לוחם חופש,
במקרה העבודה שאני עושה יותר בולטת בתחום התוכנה". אתם באמת חושבים שהוא טמבל
עיוור ולא רואה את האבסורד בשטות הזו? ברור לי שהוא מעדיף להרביץ את תורת חופש
התוכנה במדינה שעומדת לקום מאשר לתת שוב את הרצאת הדרייברים למדפסות לקהל מכור.
האיש בחר בחירה לגמרי לגיטימית. אולי הוא אפילו מקווה לשכנע אותם לשנות את דעתם
ולהודיע לנו שהוא כן יכול לפגוש אותנו, אני לא יודע. מה שהוא לא יגיד יכול כרגע
לצאת לא טוב פוליטית/דיפלומטית. תנו לו לענות לפני שאתם מפציצים את זה לכל
העיתונים. גם לשלוח לסלאשדוט לפני שמקבלים את תגובתו לאדי זה "קצת" לא הוגן.