On Sunday 29 May 2011 11:17:39 Ira Abramov wrote:
> ראשית, הנה עלה האייטם הראשון, אני מקווה שצמאי הדם שמחים:
> http://www.haaretz.co.il/captain/spages/1229585.html
>
> שנית, משה:
> סטולמן איננו אנטי-ישראלי, הוא אנטי אלימות ודיכוי.

למיטב ידיעתי, זה נכון.

> חרם BDS איננו אנטי-ישראלי, הוא נגד אלימות ודיכוי.

את זה אוכל לקבל כשתהיה תנועת BDS נגד מדינות שמפעילות אלימות ודיכוי גרועים
בהרבה מישראל.

> אנשי שמאל שמנשים לקדם שלום אינם פוסט ציונים או אנטי-ציוניים, אנחנו נגד
> אלימות ודיכוי.

אני מסכים לחלוטין. אבל אנשי שמאל שמנסים לקדם את השלום באמצעות הפעלת לחצים
חיצוניים על המדינה, ולא באמצעות שכנוע אזרחיה ומנהיגיה, הם אנטי־דמוקרטים.

> כמו שאמרתי, סטולמן לא ביישן. אם זו היתה החלטה שלו להחרים מרצונו את ישראל,
> הוא היה אומר את זה בגאווה. זה לא המקרה לדעתי.

שוב, אתה צודק.

> מצד שני אני, אתה וסטולמן יודעים שגם לא חסר אי צדק ושחיתות בתוך מנגנוני
> הרשות הפלאסטינית. האיש החליט שעדיף לו לבלוע צפרדע ולהרביץ בהם תורה על חופש
> הדיבור והתוכנה. אולי הם יבינו אפילו איפה הם פישלו פה ויתנו לו לדבר גם
> אצלנו? אולי, אבל אם נתקוף אותו אולי לא.

כמו שאמרת, הוא לא ביישן.

> זה יוכיח להם ולו שהישראלים ששים אלי דם ופרסומים שליליים כמו כל אחד אחר,
> ובוחרים רצח אופי

ממתי פרסום האמת הוא רצח אופי?

שי.