על הבעיה הספציפית הזו לא ידעתי, מודה, אבל שמעתי כמה פעמים שיש תבניות
שמסתירות את השורה של הקרדיט שלהן בכל מיני שיטות מגעילות. אני גם לא בטוח אם
השימוש ב־base64 ושיטות אחרות לקידוד קוד הוא ייחודי לנו, אבל זה שהוא עושה שם
משהו שהוא יותר מאיזה print פשוט זו בהחלט חוצפה.

מסיבות אלו ואחרות אני ממליץ תמיד לאנשים להשתמש בתבניות המקוריות ואת
השינויים שלהם לבצע תמיד בתבניות בת. אם חסר תרגום או משהו, אפשר לעשות merge
עם התרגום שקיים אצל הישראלי שתרגם אותה ולא טרח להחזיר למפתח, אבל לרוב
התרגום שלו יהיה באיכות נמוכה או לא רלוונטי כי הוא מתייחס לגרסה עתיקה של
התבנית.

--
*Tomer Cohen*
http://tomercohen.com