העמותה נכשלה בדבר אחד: ביצירת התנאים שיגרמו לה להיות חיונית ורלבנטית עד
סוף העולם. במציאת תירוצים להמשך קיומה גם לאחר שהסיבה המקורית להקמתה
נעלמה, כי העמותה הצליחה להביא לידי פתרון הבעיה המקורית שהביאה להקמתה.

נדמה לי שיש חוק פרקינסון בנידון, משהו כמו: ארגונים שואפים להמשיך לקיים
את עצמם ולאחר שנפתרה הבעיה שבגללה נוסדו מלכתחילה, הם מוצאים סיבות אחרות
להמשיך להתקיים. (גילוי נאות: לא מצאתי את החוק גם לאחר שגיגלתי.)

והטענה היא שעמותת המקור נכשלת בקיום חוק זה.  אני אישית שמח וגא להיות
קשור לכשלונות כאלה.

--- עומר זק
(כותב בשם עצמו, לא בתור חבר ועדת ביקורת)