שי, אני לא בטוח שכדאי לזרוק את האירגון בחלקו על נותני החסות כי בסופו של דבר
הם יקחו את זה למה שהם רוצים, שזה לאו דווקא מה שהקהל רוצה, מעבר לזה שסביר
שתהיה תחרות בין החברות כך שאתה לא יכול לאפשר לחברה מסויימת יותר שליטה מאשר
לחברה אחרת על מה שיש בכנס.
נותני החסות יכולים לעזור באירגון, אבל עיקר העבודה נופלת על המארגנים, לפחות
לפי מה שאני רואה ב-pycon ואיך שזה נראה שהיה באוגוסט פינגווין האחרון.

לגבי המתכונת של הכנס המקצועי אני חושב שצריך לנסות את זה, למרות שאני לא רואה
איך זה ישפר את המצב, מקוה להתבדות.