המסקנה שאני לוקח מדבריו של אדיר אברהם היא, שצריך לקיים את אוגוסט
פינגווין בימי שישי. מדובר בקהל שלאנשיו אין חלופות אחרות אם הם רוצים ללכת
לכנס דווקא ביום שישי, ו/או אינם יכולים להשתחרר לכנס בימי השבוע בגלל
הסיבות שלהם.

אם נעביר את אוגוסט פינגווין לאמצע השבוע, אנשים אלה יישארו בלי כנס ללכת
אליו ביום שישי.

אם העמותה רוצה למשוך גם אנשים שהולכים לכנסים בימי השבוע, אני מציע לקיים
כנס נוסף - אולי אפילו בחודש פברואר כל שנה. ואז אפשר להתחיל לדון איך לבדל
את הכנס של העמותה מכנסים אחרים.

--- עומר זק