מאד לא ברור מדוע מבקשים ממני להפסיק במקום לבקש מתומר בריסקר לעשות את הדבר
המתבקש - להתנצל על כך שלקח את תפקיד השופט ופעל בניגוד לחוק.
אפשר היה לעצור את זה כבר מזמן, אבל תומר אדם שפל עם אגו מנופח חושב ש"תחקיר"
בעיתון שידוע שאינו בוחל בפלילים (תיק 2000) מספיק כדי להרשיע אדם.
לכן הוא חושב שהוא פעל נכון ועל כן אינו צריך להתנצל.
עצם העובדה שהוא חושב שפעל נכון מוכיחה איזה אגו מנופח יש לאדם השפל הזה.
וממש לא איכפת לי להשתמש במילים כה קשות כנגדו. זה הרי כלום לעומת ההאשמות
שהוא האשים אותי.
הוא ניסה לעודד נשים להתלונן על דבר שמעולם לא נעשה. האם זה לא מעשה שפל?

--
Ori Idan CEO Helicon Books
http://www.heliconbooks.com