Ahoj vespolek,

vycházím z paradigmatu dynamicky typovaných jazyků, nejvíc jsem toho napsal
v JavaScriptu, ale i s Pythonem jsem strávil nějaký čas. Stejně jako jsem
si rychle oblíbil jeho estetiku, zamiloval jsem si (ač jsem se apriori
dlouho bránil) implementaci statických typů v TypeScriptu vč. podle mýho
soudu fantastický inference.

Zřejmě mě zas čeká období, kdy budu psát i v Pythonu a chtěl bych se Vás
zeptat, jestli Python nabízí něco podobného, přesněji jak to je oblíbené,
používané, kvalitní, smysluplné. Budu rád za jakýkoli názor, zkušenost,
doporučení, případně srovnání. Očekávám (co mi TS dal obecně): další vrstvu
kontroly při psaní kódu spjatou s dokumentační vrstvou, pomoc při psaní
kódu a jednodušší refactoring.

Díky,
John

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAK-vJUn3t7icUj5S6PDSabS0JcRr18hDZuX96n-C7cjc479PGA%40mail.gmail.com.