From: "Ilpo J Leppänen" <i...@iki.fi>
To: "Suomalaisten DX-lista" <dx@hard-core-dx.com>
Sent: Wednesday, December 07, 2011 11:14 PM
Subject: Re: [DX] Koksin maadoitus

Noin pienellä virralla ei ainakaan IP3 ole kovin korkealla. Muutaman kympin
osilla tekee riittävän hyvän vahvistimen (esim joku Norton kytkennän
variaatio) jonka ottama virta tietysti rajoittaa jos käyttää akulla. Olen
niin vanhanaikainen, että käyttäisin joitain 2N5109:ä riittävällä virralla.
Saa niitä toki parempiakin trankkuja, mutta ero ei liene kovin suuri.

73,s IJL