Hortan arrazoia dakazu, delegaritzak aspaldi erabaki zeban hau eta gañera
ziñ egin zien eskola batzuei hau gauzatuko zela.

Horrek bi arazo ekarri ditu:

Batetik dekretuak exijitzen dittuan diagnostiko integrala, eragile guztien
partaidetza ... eta beste hainbat urrats urratu ditu. Guk salatu genuen
hau, Organo Gorenetan onarturiko minimoen agiri bat presentatu genuen eta
prozesua etetea eskatu. Dena alferrik.

Eta bestetik, lortu dute beste ikastetxeek gurekin hitz egin nahi ez
izatea; beraiek emandako hitzari heldu nahiez beste edozein proposamen,
elkarrizketa edo komunikazioa ukatuz. Herriko kohesioan zauri larri bat
eragin dute eta herrian konfrontazio giro batera eraman gaituzte. Oso oso
egokia elkarrekin proiektu amankomun bat eratzeko!

Guzti hau leporatu genien bai, aurrez aurre etziko bileran, eta Gema
Gonzalez de Txabarrik orduan bere profesionaltasun eta kalitate eza
erakutsi zigun bere erantzun eta irainekin.

zaloa

Igone Lamarain<igonelamar...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
maiatzak 6 09:13):