Lehen aipatu gabe gelditu zaidan beste ideia bat:

Azkenaldian konturatzen ari naiz sektore pribatuan gauzak oso desberdin
doazela. Adibidez Corte Inglesen, Dian, Lidl, Zara, General Optica edo
horrelako hainbat dendatan. Argi ikusten da jarrera ez dela euskararekiko
proaktiboa, hau da, ez da erraza izango beraiek lehenengo hitza euskaraz
egitea, baina norberak euskaraz eginda erraza da langile euskaldunak
aurkitzea. Gustora izango nituzke denda horietako langileen euskara
ezagutza datuak, gure administrazioarekin konparatu ahal izateko.
Harrigarria badirudi ere, El Corte Inglesentzat Eibarko denda irekitzean
maila batean garrantzia izan du langile euskaldunak kontratatzeak, baliteke
Markeskuako ertzain-etxean baino gehiago gainera.

Gari

Asier Sarasua<asara...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
irailak 14 08:37):