Ederto! Baiña txarto ez badot aittu, erderaz be emongo dabe, eta orduan,
euskerazko bersiñua azpitituloduna izango da?
Hala bada, ez daka zentzunik!
Noizko euskera hutsian?
Handia hala ikusi neban, baiña ez Eibarren.

leire n

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Virus-free.
www.avg.com