Leire,

Mezu hau erdi idatzita neukala Oier aurreratu zait...

Nik informazioa pasatu dizuet. Sentitzen dot baina ezin besterik egin.

Kexa hemen jarri zeinke: https://www.eibar.eus/eu/kultura/contact-info

Baina pentsatu, ziurrenez Coliseoaren erabakia lotuta dagoela:

- Jasotako kexa kopuruarekin
- Historikoki saio bakoitzera joan den jendearen zenbakiarekin
- ... eta abar

Handia aspaldi egon zen Coliseoan, eta ez dut uste sesioan topera egon
zirenik. Euskara hutsez zenbat jende joango zen?

Argi eduki behar dugu: merkatuko legeek agintzen dute eta merkatuko legeak
aldatzeko gai garen neurrian edukiko ditugu pelikulak euskaraz. Bitartean,
Azpeitira, Gasteiz edo Ordiziara joan pelikula ikustera. Begira, zentzu
zabalagoan Azpeitian ere programazio kultural mundiala antolatzen ari dira,
baina saioak topera egoten dira gehienetan. Eibarren? .....

Gari

leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2018(e)ko martxoaren 2(a) 12:07):