Ba, nik, Garin moduan, ez neban galdu aukeria, eta ikaragarri disfrutau
neban!
Ikusi ez badozue, juan, merezi dau-eta!
Momentu batzuetan gore puntuak baditu ere, barre asko egin nittuan eta
ederki pasau neban!
Ez jatzue damutuko!

leire, deabrututa

Gari Araolaza<g...@eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2018(e)ko