Selamlar,

FreeBSD 6.2 kullanmaya yeni başladım. Ancak doğal olarak sorunlar oluyor :) Linux ile de böyle başlamıştık...

FreeBSD 6 kitabını aldım (Faydalı bir eser!) ve orada söylediği gibi etc/profile dosyasına eklemeler yaptım. Ancak Türkçe yapmayı baaramadım :) Ardından net üzerinde Bash kabuğunun kullanılması gerektiğini öğrendim. Ancak bash değişemedim çünkü bash yokmuş?! Oysa ki cd den tam kurulum yapmıştım.

Netice itibarı ile etc/shells dosyası içerisine bash satırı ekledim ama bu defa da sisteme giremez oldum! root diyor ve şifreyi giriyorum ama "bash kabuğunu bulamadım" gibi bir hata vererek login ekranına düşüyorum???

Nasıl kurtulabilirim bu sorundan? Ve neden hala Türkçe kurulumun başına eklenmemiş?! Ayıptır ya :)

--
Saygılarımla,
Mucip:)

FreeBSD 6 kitabi cikti! http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6