Selamlar,
İlginize çok teşekkürler... Bu akşam hemen deneyeceğim. Bilgi veririm. Bir sorun daha ben nedense FreeBSD makinayı internete bağlayamadım... Onu da anlayabilmiş değilim aslında henüz! Neyse adım adım gidelim...
Tekrar candan teşekkürler...

--
Saygılarımla,
Mucip:)

Mesut GÜLNAZ yazmış:
Toor ile login olun.
#df -h
Sistem bağlı değil ise
#mount -a
Sonra editleme işlemini yapın.
#ee /etc/shells
Sonra da root kullanıcısının shell ini değiştirin.
#vipw
Bu arabirim vi. shell i değiştirin ve kaydedip çıkın.sonra da
#reboot.
Olmaz ise yine görüşelim...

İyi çalışmalar...

Mesut GÜLNAZ