Selamlar,
Cevap veren tüm arkadaşlara candan teşekkürler... FreeBSD'ye yeni başladığım için bu tür komik sorularıma katlanabileceğinizi ümit ediyorum ...

toor kullanıcını kitapta gördüğümü hatırlıyorum. Bir şifresi var mıdır? Şu an iş yerindeyim deneyemiyorum. Akşam denerim elbette...

Bu arada neden Türkçe eklenmiş olarak gelmiyor onu anlamadım? Zamanında RH 6.2 'de de böyle ayarlamalara ihtiyaç duyup üzülürdük. Bunu dağıtımda kalıcı olması (şu andaki Linux dağıtımlarında olduğu gibi) için ne yapmalıyız?

--
Saygılarımla,
Mucip:)

Evgin Duyarlı yazmış:
Merhaba,

Mailinizi tekrar okudumda soruyu eksik anladigimi farkettim.Sanirim su anda sisteme giris yapamiyorsunuz.. Eger oyle ise sistemi tek kullanici modda actiktan sonra toor kullanicisi ile giris yapip yanlis yaptiginiz ayarlari duzeltebilir ve /etc/master.passwd dosyasina root icin dogru kabuk ayarlarini yapabilirsiniz.Kolay gelsin.

FreeBSD 6 kitabi cikti! http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6

Cevap