Leandro Regueiro escribiu:

> O traballo feito xa non ten ningunha utilidade, porque non é certo que
> haxa consistencia. Pode que no Mozilla e no OO.org si, pero se saimos
> de aí xa non. E cas traducións deses dous "produtos" non imos moi
> lonxe. Non sei en Gnome hai actualmente consistencia, pero case o
> dubido. En todo caso en KDE e no resto de traducións non se usa
> "colar" ou o seu uso é totalmente minoritario.

Pois será "minoritaria" pero foi unha forma elixida. De feito Gnome
comezou con "pegar" e evolucionou a "colar".
Agora manteñen un nivel de concordancias altas con Openoffice e Firefox.
Non tes máis que mirar o corpus :D

Cando falo de "inutilidade" non me refiro so ás as memorias, senón ao
ciclo de vida da localización, onde as memorias exercen un papel,
importante, pero un papel.

As memorias non teñen un poder omnisciente sobre todo o resto das
aplicacións. Son extremadamente útiles para o proxecto que as produciu.

Se imos discutir cada termo, e poñer en dúbida solucións que se
entenderon que eran máis convintes nun momento dado, pois entón malo.

O ciclo non se rompe porque haxa varias solucións, o ciclo rómpese cando
nun proxecto comezan a aparecer distintas solucións combinadas.
A memoria terá unha alta utilidade para ese proxecto, e poderá ser de
utilidade para outros pero sempre e cando a memoria sexa consistente no
propio proxecto. E este é o risco que corremos se non somos conscientes
cada quen das solucións adoptadas .