2008/5/14 Leandro Regueiro <leandro.regueiro en gmail.com>:

> A quen o saiba, por suposto.

Non estiven no encontro, quen me dera. Estou traballando en Finlandia, por
iso propuxera o dos vídeos...

Igual non viña mal unha somera presentación da miña parte. Son tradutor de
formación e de profesión (non como a maioría de vós, paréceme...), e modesto
colaborador en Mancomun.org e na Ciberirmandade da Fala. Nestes momentos
traballo como tester de software en galego.

As caras poderemos vérnolas se algunha vez me cadra de estar por aí cando se
celebre outro encontro.

Un saúdo, Manuel