Acaban de chegarme os correos da lista. Respodo entre li?as

Frco. Javier Rial escribiu:
> [...]
>
> O estado actual da traduci?n ? a seguinte:
> 3826 cadeas traducidas e 1853 sen traducir.
>
> Non s? haber?a que traducir o restante sen?n revisar todos os posibles
> erros nas distintas pantallas, cambiar tama?os das mesmas, accesskey,
> command keys, etc...
>
> Ademais, mando en breve, todos os POS do Firefox3 beta1 coa traduci?n
> incorporada.
>
> Falando doutras cousas:
> Gustar?ame poder saber cantos vamos poder traballar nesta traduci?n (e
> noutras) a?nda que s? sexa probando a traduci?n e enviando os erros que

Eu podo probar, mais vexo dif?cil que traduza algo, agora estou coa
traduci?n de joomla 1.5 RC3 que puxen no entrans de ciberirmandades.

> En breve tam?n nos deberiamos a po?er coa actualizaci?n da traduci?n do
> Thunderbird e Sunbird.
> [Para min: te?o pendiente unha mini gu?a de como traballar con todas
> estas traduci?ns]
> Actualizamos/arranxamos o corrector de Firefox e Thunderbird feito por
> dmunhiz para que funcione mellor??
Isto non o entendo, que se pode mellorar? a que te refires.
Relacionado con isto. Firefox3 non traballar? co mesmo sistema que
openoffice.org (se non me equivoco hunspell)?

> Xa me contaredes que opinades de todo isto.
>
> Sa?dos

Sa?dos