Ola:

Mais vale tarde que nunca

Descarguei o firefox 3 beta 4 e ao por idioma galego falla, e non carga.
  No ubuntu pasa o mesmi?o.
Hai unha nova versi?n da traduci?n para probar?

XML Parsing Error: entidade non definida
Location: chrome://browser/content/browser.xul
Line Number 186, Column 5:    <key id="key_errorConsole"
key="&errorConsoleCmd.commandkey;" oncommand="toJavaScriptConsole();"
modifiers="accel,shift"/>
----^

Sa?dos

Frco. Javier Rial escribiu: