Ola damufo:
> Eu podo probar, mais vexo dif?cil que traduza algo, agora estou coa
> traduci?n de joomla 1.5 RC3 que puxen no entrans de ciberirmandades.

Para min, iso xa me vale. Menos d? unha pedra, non??  :D

Sabes que??.. Nin me acordaba... e acabo de facer o paquete co corrector
para a versi?n Beta1 e funciona todo perfectamente!!!
Como o do OpenOffice, sen tocarlle nadi?a, moito menos pesado (200 e
pico KB). Isto ? moi bo para a correcci?n de galego no navegador..

As? que o anexo agora mesmo a este correo.

Sa?dos damufo e graci?as por ese recordatorio.