Leandro Regueiro escribiu:
> Eu penso que cun paquete estilo .xpi, que non sei se ? diso do que se
> fala, ? m?is f?cil probar a traduci?n. E supo?o que ? facilitar a
> instalaci?n da traduci?n dese xeito se apuntar?a m?is xente a
> revisala.
>
> Ata logo,

Eu penso o mesmo pero dada a situaci?n de premura, entendo que non pasa
nada por que primeiro se remate a traduci?n e logo se faga algo, ou
poida que antes Suso consiga acceso ao csv e xa te?amos de xeito,
entendo, autom?tico a versi?n en galego para probar.

A ver se os de mozilla se portan e lle dan os datos a Suso, ainda que,
polo que vexo, estalle a custar.

Sa?dos

Responderlle a