Eu estiven probando e tanto no Firefox en galego de Galinux, como no
Firefox que se
pode descargar desde a páxina getfirefox.com non atopo o erro que
comentas (probado baixo Ubuntu 8.10)

O xestor de descargas aparece totalmente traducido ao galego, non atopo
frases noutra lingua.

Poderías indicar que versión de firefox usas e baixo que sistema operativo?.

Frco. Javier Rial Rodríguez                                      Técnico
Centro de Referencia e Servizos de Software Libre       www.mancomun.org
Praza de Europa, nº 10A, 6ºB 15707    Santiago de Compostela (Galiza/ES)
Tel/ Fax: (0034) 981 957 867/ 881 999 113        <fjrial @ mancomun.org>

David Marcos Ramas escribiu: