Ola

Pois uso Mozilla-Firefox versión 3.0.7 e sistema operativo Microsoft Windows
XP Media Center Edition Versión 2002 Service Pack 3

O que me aparece cando lle dou a Ferramentas, Descargas é lunes, miercoles,
jueves, 20 de diciembre, 2 de febrero.... etc. pero tamén aparece "onte"
para as descargas feitas o día anterior.

O resto creo que está todo ben.

Saudos,

David