Acabo de comprobar e pasa o mesmo coa versión en catalán

Frco. Javier Rial Rodríguez                                      Técnico
Centro de Referencia e Servizos de Software Libre       www.mancomun.org
Praza de Europa, nº 10A, 6ºB 15707    Santiago de Compostela (Galiza/ES)
Tel/ Fax: (0034) 981 957 867/ 881 999 113        <fjrial @ mancomun.org>