Eu acabo de probar nun windows que teño por aquí: e tanto coa interface
en castelán como en galego do Vista, o resultado
é que esas datas saen en castelán... agás o "Onte"..

Sinceramente non che sabería dicir de que é problema, se do firefox ou
windows, eu apostaría a que é do windows... mais non cho sei...

Alguén ten algunha outra información?

Frco. Javier Rial Rodríguez                                      Técnico
Centro de Referencia e Servizos de Software Libre       www.mancomun.org
Praza de Europa, nº 10A, 6ºB 15707    Santiago de Compostela (Galiza/ES)
Tel/ Fax: (0034) 981 957 867/ 881 999 113        <fjrial @ mancomun.org>

David Marcos Ramas escribiu: