Vaia, polo que eu sei, no CESGA non queda ninguén traballando en Mancomún,
creo que alguén ve fantasmas do pasado

Avísanme que os do CESGA publicaron unha noticia decindo que o erro do
> Thunderbird fora resolto.
>
> Por suposto, se alguén quere saber o nome e os apelidos do técnico do CESGA
> que meteu a pata co Thunderbird doullo sen problema, pois no seu día gardei
> copia do correo onde me dí que a tradución foi validada;

Podes dalo sen problema, e senón digo que fun eu, porque era o que ibas
dicir, non??

Por certo, a URL do repositorio de mozilla onde se ve que tí, suso,
enviaches a tradución, a orixinalmente traducida por mozilla o 19 de
decembro de 2008.
http://hg.mozilla.org/releases/l10n-mozilla-1.9.1/gl/file/04b863b7d8cf/mail/chrome/messenger/imapMsgs.properties

Esta é a miña proba, ahora a túa:
<cubrir axeitadamente>

De todas maneiras, queda por dilucidar de quen é o erro ao final, se da
cadea de mando, ou dos súbditos, normalmente sempre son atribuíbles á cadea
de mando ou as responsables, pero bueno... xa sabemos de que pé coxea cada
un.

> aínda que na miña
> opinión o mais productivo sería aprender do erro e que empreguedes a
> ferramenta de testaxe da calidade implantada recentemente pola Fundación
> Mozilla. Está deseñada a proba de ineptos.

Menos mal que desto último non queda ningún xa.

> Aproveito para dar conta de que a xente da Fundación Mozilla xa lle dou as
> primeiras indicacións a Enrique co cal, se todo vai ben, en moi breve prazo
> debería estar a pleno rendemento. De novo pedirvos o máximo apoio na súa
> moi difícil tarefa.

E si, moito ánimo para keko