Hoi Johny,

johny bettens wrote:
> Dag Simon,
> Er staat inderdaad een vakje met "dit type bestand altijd openen met".
> Moet ik dit dan aanvinken??

Ja, dan zou Windows de volgende keer het bestand meteen met
OpenOffice.org moeten openen, wanneer je erop klikt.


-- 
Vriendelijke groet,
Simon Brouwer.

| nl.openoffice.org | www.opentaal.org |

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan