Hoi Johny, johny bettens wrote: > Dag Simon, > Er staat inderdaad een vakje met "dit type bestand altijd openen met". > Moet ik dit dan aanvinken??
Ja, dan zou Windows de volgende keer het bestand meteen met OpenOffice.org moeten openen, wanneer je erop klikt. -- Vriendelijke groet, Simon Brouwer. | nl.openoffice.org | www.opentaal.org | --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
