Hallo Op http://oooauthors.org/nl/Handleidingen/GepubliceerdIG/ zijn veel handleidingen in pdf te downloaden (Nederlands) Vriendelijke groeten J. Kleinstra
Op 04-02-07 heeft Anton Doove <[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:
.................... Is er ergens een cursus OO.o 2.0 te vinden op de site in de Ned.Tl. Mijn Engels is te miniem en daarmee een regelrechte ramp. Helaas kan ik die Engelstalige instructies niet begrijpen,dus ik heb er niets aan. Bestaat er wel een Gebruikers-Handleiding in de Ned.Tl.voor de versie 2.0? Zo ja,waar op de site kan ik die vinden? Ik dien deze versie nog te installeren,want ik had het al gedownload. Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank voor de mogelijke reacties. Vriendelijke groeten van Anton Doove.
