Op 04-02-07 heeft Anton Doove <[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:
Beste Mensen.Ik kom nu met een vraag over OO.o 2.0 zelf. Hierin zit de applicatie Impress,waarmee ik een presentatie kan maken. Nu wil ik ook weten of er een applicatie bij zit,waarmee ik websites kan maken. Op die webpagina wil ik een presentatie plaatsen.
heel handig is een presentatie als Flash te bewaren (Export as ...). Je plaatst vervolgens het resulterende bestand op een webserver en roept de zo ontstane URL op vanuit je browser. -- Luc Castermans mailto:[EMAIL PROTECTED]
