"Luc Castermans" <[EMAIL PROTECTED]> writes:

>> Flash is geen open standaard, dus dat doen we niet, toch?
>
> OOo kan wel goede Flash maken.

Blijft geen open standaard. 

Als OOo nu in staat was om eenvoudige 'animaties' te exporteren, zoals
het laten zien van alinea's een voor een, tja, ...

-- Johan

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan