Hola a tots, bones tardes.

Tinc la intenció d'instal·lar un node que he donat d'alta com CalManco 5944, pel que he investigat sol em seria possible connectar amb el node MontserratStJeroni 8431 que està en projecte.

Per aconseguir això hauria de col·locar una torreta de 15 metres en la part mes alta de la casa, però no estic segur que això funcioni i menys mentre 8431 no estigui operatiu. Tambien m'he posat en contacte amb la gent de Capellades, que són els mes propers, però m'han confirmat el que he vist en les gràfiques de distàncies i que de moment és impossible connectar amb ells.
Hi ha alguna forma de posar-me en contacte amb MontserratStJeroni 8431?

De totes maneres, la torreta la instal·lés per poder tenir connexió telefònica i a internet amb Iberbanda, que segons m'ha dit el tècnic que em visito és l'alçària necessària per tenir visió directa amb Montserrat.

Em podries indicar on puc comprar el material per col·locar aquesta antena?

Gràcies.
M.

El Ramón Roca me respondió:

   Ostres, no sé, molt em temo que el node de St. Jeroni el va
   projectar algú per fer proves, ni idea de si hi ha intenció
   acabar-lo o no.
   Tanmateix mirant les opcions del teu node, tinc la sensació de que
   et pot anar millor Hostalets de Pierola i alla ja si que hi ha
   alguna cosa fuincionant?
   http://upgrade.guifi.net/d63/node/5944/view/distances

   En qualsevol cas, tot just ara m'he adonat que això era un mail
   personal. Aisò millor que ho enviis a les llistes, suposo que et
   podran ajudar molt més els companys de l'Anoia / Penedès o Bages...

Seguint el seu consell envio això a la llista.

També he vist en l'enllaç que em va enviar, que podria connectar amb HostaletsCeramiques node 15758, hi ha alguna forma de saber si això funcionarà abans d'entrar en mes despeses.

Gràcies per la seva ajuda.

M.