Ooops, aquest email se m'havia passat per alt, i aquest node el tinc molt aprop.

Manu i Aleix, si feu un "cafe" per mirar-ho, aquests dies estic mig de
vacances i potser m'hi apunto per a fer un cop de ma, si cal.

He estat mirant on hi ha el node del Manu, i està en un lloc dificil.
Però s'hauria de mirar in situ a veure quina solució hi ha. Sembla
complicadet get l'enllaç cap a la banda del Penedès. L'unic que sembla
factible ara es fer-lo a Hostalets-Ceràmiques.

Aprofitant això, com esta Hostalets-Ceràmiques per enllaçar-ho al Penedès?

El 4 / agost / 2008 01:56, Aleix Solé <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: