A més és totalment compatible tenir una connexió a la xarxa oberta i
contractar un accés a un ISP, si te'l volen donar.

En el primer cas cadascú, de manera més o menys autònoma pot fer-s'ho.

En el segon cas depens de si ets rentable o no per l'ISP.

Benvingut a la xarxa oberta i m'agradarà veure't ben aviat connectat, és
qüestió de trobar l'enllaç i, si cal, el salt intermig per arribar fins
allà on et calgui.

Lluís

Lluís