Hej Lenze, ja du husker forkert, jeg var ikke med, ville ikke være med til at opfinde
en dyb tallerken igen, men læser selvfølgelig beretningerne fra turen.
Som Jacob skriver, så tror jeg ikke at det bliver et problem, for er det ikke voksne
mennesker der deltager, det er en helt anden sag hvis det er børn.
At man så kan diskutere på en tur om man vil have at alle har vest på eller ej, det er
noget helt andet, selv vil jeg aldrig stille det krav, udover at jeg ved et større
kryds vil pointere at vesten skal på her, samt at gruppen skal holde sammen, idet det
er der vores sikkerhed ligger. Men igen, vi er voksne mennesker
Venlig hilsen
Peter Ø

Besvar via email