[EMAIL PROTECTED] skriver:
>Naturligvis er jeg som instruktør en rollemodel, men der er vist ingen
>af vores elever der er i tvivl om at jeg er endda rigtig meget bedre end
>dem i kajak (det er vel også derfor de er på kursus :o))
Dette argument holder ikke og er arrogant overfor eleverne. Det holder
ikke fordi det er udtryk for en fejlslagen ledelsesstil, hvad vil eleverne
ikke blive drevet ud i  efterhånden som DE føler at de bliver "rigtig
meget bedre", endelig hvor mange  koryfæ er ikke omkommet medens de var
ledere for turister/elever indenfor f.eks. klatring på for dem
"vandreture".

Jeg har set hvad "hieman" instruktører kan afstedkomme af adfærd hos
tidligere elever.

Venlig hilsen
Søren Holst-Sørensen
www.holst-sorensen.dk