Jeg husker en episode fra December hvor der skulle være et arrangement i kulde, her
deltog også nogle instruktører, der i mine øjne faktisk ikke helt havde forståelsen
for hvordan vejr og især bølger bygger op, men var de ikke også "rollemodeller"???
Jeg bruger også at lægge min vest på agterdækket, især da her i den varme tid, så har
jeg tid nok til at få den på, hvis jeg vælter, men som Ravn skriver, sveden er ikke så
generende, men til en kold efterårsdag vil jeg da tage den på, også på mine vinterture
er den obligatorisk, men det er også fordi den varmer.
Men spørgsmålet omkring at være "rollemodel" er det ikke mest noget med at dem man har
med kan se at man kan mere og defor også bedre kan tillade sig selv at slække på
noget? Jeg mener at det helt og holden må være fornuften der skal gælde, ikke noget
stift og vedtaget af andre.
Hilsen Peter Ø

Besvar via email