Fra: Peter Øgaard [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sendt: 3. oktober 2003 14:20
Til: Havkajakroerne
Emne: hjemmeside

Som det måske er blevet kendt har jeg fået til opgave at holde vores
hemmeside, hvormed jeg har lavet et helt nyt layout, nogle vil sikkert
mene det ligner "bumsernes" det er også rigtigt idet jeg også passer
den, men jeg kan osagtens finde andre den ligner.
Men jeg har lagt vægt på brugervenlighed, så derfor.
Jeg vil selvfølgelig gerne have nogle kommentarer, helst konstruktive om
hvad vi skal have på siden og hvorfor

Hjemmesiden kan ses i en prøveversion  på www.kajakbumserne.dk/nyside
<http://www.kajakbumserne.dk/nyside>

Venlig hilsen