Jeg har lagt den nye version af Havkajakroernes hjemmeside ud på nettet www.havkajakroerne.dk

Der er flere ny tiltag undervejs, men jeg lægger mest vægt på at siden skal være brugervenlig.

Det blev besluttet på generalforsamlingen at vi ville imødekomme en speciel anmodning omkring "Grønlænderkajakker", hvilket er sket ved at vi har lavet webplads til dem, her kan de komme med indlæg som omhandler deres specielle område, samtidig har de fået deres egen "kajak-snak"

For ikke at blive skudt i foden med forskel og lign, så er der oprettet et lign område for de der fisker, om de vil ha det ved jeg ikke men det er der, det samme for de der ønsker at surfe, altså på vandet.

Glæder mig til at modtage jeres mange gode indlæg, hvad enten det er fra en tur jorden rundt eller fra Holbæk og til Orø, intet er for stort og især intet er for småt. Jeg vil sætte pris på at i bare skriver det som rå tekst, idet jeg så selv formaterer det.

Billeder modtages også gerne, også i papir, men hvis i vil have papirbilleder tilbage, så vedlæg en frankeret svarkuvert, jeg skal nok scanne dem ind.

Venlig hilsen Peter Ø

Besvar via email