Hej erik
Foreløbig er jeg "inde" flere gange daglig, så der vil jeg ikke lave en opdatering, om
det skal være med "blinkende2 tror jeg ikke, jeg bryder mig ikke om for meget af den
slags, men måske en tekst på forsiden om hvornår der er opdateret, det vil jeg lige se
på når jeg har fået styr på "rodet", men efterhånden er det mest sådanne emner som
ældre turberetninger samt referater fra bestyrelsen der "mangler",
Jeg kunne godt tænke mig at lave en tilbagevende "månedens billede, hvor det vil
bliver jer der skal stemme om hviket billeder der skl være vindere.
Kunne godt tænke mig at høre jeres mening om dette?

venlig hilsen
Peter Ø

Besvar via email