Sent: Saturday, October 04, 2003 6:22 PM
Subject: SV: hjemmeside

Hej til jer alle
Først tak for den positive tilkendegivelse.
Med hensyn til den røde farve, så blev den valgt, fordi at det var den farve og skriftform der var på "den gamle2 havkajakroerne,  og linket til den amerikanske side er såmænd kun lavet fordi jeg havde en samtale omkring vores beslutning til en "grønlænder2 afd. og for at linket skulle virke, samt jeg var på vej ud af døren, så blev der søgt på Google og det første blev midlertidig hægtet på, så ikke nogen dybere mening med det. Forslagene og ideerne vil jeg tage fat på, men lige nu skal jeg have ændret lidt på menuen idet folk med meget store skærme får en grin kant.
Men jeg betragter også oplægget her som en test, så fortsæt meget gerne med de ting der skal ændres eller ikke virker.
Nogle af de ældre turberetninger vil komme til senere, men har ikke den højeste prioritet lige nu

Venlig hilsen
Peter