Segons sembla, mesteve-recursoslliures-com ha escrit un missatge amb assumpte
"Re: [Internauta] [Fwd: oferta de feina]":

> El que trobo al·lucinant és la crispació que certes persones porteu a sobre
> quan es parla de certes coses.

Perdoneu un últim comentari: pels missatges que llegeixo en aquesta llista,
diria que els únics temes en què realment hi ha punts de vista obertament
contraposats és el del programari lliure. Em fa l'efecte que tots plegats som
tan políticament correctes que quan apareix un punt de vista estem
implícitament obligats a respondre-hi amb concordància, ja que la
discrepància és titllada de "crispació". No ser políticament correcte i no
seguir la norma implícita de la concordància implica, com s'ha vist, que
rebràs una recriminació pública implecable: o bé rebràs desqualificacions
públiques o bé les teves pròpies paraules seran manipulades per fer-te dir el
que no has dit.

Interpreto que això es pot deure o bé a la falta d'arguments per defensar la
pròpia postura o bé a una mena de reacció conscient o inconscient a la
discrepància. Han paregut diverses persones de seguida per desqualificar o
simplement per dir "hi estic d'acord". Però no ha aparegut ningú que hagi
estat capaç de rebatre amb arguments les divergències aparegudes aquí, com a
mínim amb uns arguments que vagin més enllà del "si em dóna la gana puc fer
servir el sistema que vulgui, i més si això em permet guanyar diners".

On heu vist aquesta "crispació"? (Potser no he rebut algun missatge...)

En fi, com diria en Lluís Marco: "reflexionem-hi, senyors, reflexionem-hi". :)

Ei, de bon rotllo i constructivament!

--
Joan